הגישה שלנו לבניית מותג היא גישה של פרויקט כולל: מאסטרטגיה עסקית לספר מותג. אנו מתחילים בתהליך סקירה ואבחון של סביבת החברה, שוק הלקוחות והמתחרים העיקריים ואז עוברים יחד עם צוות היגוי משותף לנו וללקוח את השלבים הבאים: 

 

תכנון אסטרטגיית מותג 

  • איתור גורמי הבידול והיתרון היחסי לחברה או למוצר
  • ניסוח הצהרות חזון, ייעוד וערכים
  • ניסוח הבטחת המותג ועמודי התווך שלו
  • תכנון הארכיטקטורה הבסיסית של המותג


יצירת סמלי מותג

  • יצירת שמות מותג למוצרים, שירותים וחברות 
  • ניסוח סיסמאות ושורות מיצוב 
  • עיצוב חזותי של סמלי המותג: לוגו, מערכת צבעים, מראה מייצג .

 

חברות להם נתנו את השירות: א.גרבלסקי ובנו, תשלובת הבשר של להב, קומפקטוס, נחשון תכנון מערכות מזון, points, תכשיטי בית ניר, נטפים ועוד.

 

המבחן הקריטי של כל מותג חדש הוא תרגומו לחוויה כוללת הפוגשת את הלקוח בכל מקום וזמן. השירות שלנו ניתן כפרוייקט תכנון חד פעמי או בייעוץ שוטף לאורך זמן. השירות כולל תהליך בנייה שיטתית של מערך תקשורת שיווקית המבוסס על אסטרטגיית המותג וכולל בתוכו את כל מרכיבי תמהיל התקשורת: דפוס, אינטרנט, שילוט, אריזות, תערוכות, מצגות, יחסי ציבור, פרסום וכו'.

 

  • מיפוי מדוקדק של כל נקודות החשיפה הקריטיות של ערכי המותג  והכנת מפת החשיפות של סמלי המותג.
  • התאמת המסר לכל אחד מקהלי היעד ושמירה על מידת ההתאמה והרלוונטיות לערכי המותג
  • יצירת ה- Look&Feel של המותג שלך. השפה (המילולית והחזותית) של המותג 
  • בדיקת רוחב המוודאת כי המסר לקהלי היעד תומך בערכי המותג, המיצוב וההבטחה שלו.
  • איתור ערוצי תקשורת חדשים להעברת ערכי המותג
  • עיצוב והפקת כלי תקשורת שיווקית: אתרי אינטרנט, נקודות מכירה, ביתנים בתערוכות וכד' 
  •  יצירת מדריכים ליישום סמלי הזהות המותגית 
  • הכנת תכניות תקשורת שיווקית 
  • הטמעת ערכי המותג בקרב העובדים 
  • מערכות בקרה לשימוש נכון בסמלים וליעילות אסטרטגיות מותג

 

חברות להם נתנו את השירות: נטפים, 3M, אומן מתכת, אופוס דנט, OPLUS, חוליות, אבן קיסר, א. גרבלסקי ובנו, תכשיטי בית ניר, POINTS ועוד. 

 

 

קריאייטיב ועיצוב

 

 אנו יוצרים עבור המותגים בהם אנו מטפלים שפה ברורה, עקבית, מזוהה ובולטת. לכן, חוויית המותג היא אמוציונלית ורציונלית כאחד, המעבירה את המסרים השיווקיים באופן ממוקד ומדויק.

 

העיצוב החזותי שלנו נותן מענה ליצירת העיצוב של המרכיבים השונים בתקשורת החזותית:

 

  • עיצוב אסטרטגי:  סמל ,לוגו ומראה כללי (אימג' מוביל)
  • ניירת  ייצוגית ותפעולית
  • שיווק דיגיטאלי: אתר אינטרנט, ניוזלטר, מצגות וכו'
  • דפוס: קטלוגים, חוברות , לוחת שנה, וכו'
  • ביתני תצוגה בתערוכות
  • אריזות
  • מודעות פרסום
  • אביזרים לנקודות מכירה

 

שרותי העיצוב וההפקה מהווים חלק מתהליך יצירת המותג וזמינים גם לאחר שהמותג קיים.